Cumartesi, Nisan 26, 2025
Ana SayfaMarkaAlfa RomeoAlfa Romeo'nun İtalyan mühendislik ekibi yeni Junior VELOCE 280 sürüş dinamiklerinin sırlarını...

Alfa Romeo’nun İtalyan mühendislik ekibi yeni Junior VELOCE 280 sürüş dinamiklerinin sırlarını açıklıyor.

Alfa Romeo, %100 elektrikli yeni Junior 280 VELOCE serisinin sportiflik timsali modelinin bir günlük ön tip onay testi için Balocco Deneme Sahası’nın (Vercelli eyaleti) kapılarını açıyor ve olağanüstü sürüş dinamiklerinin sırlarını açığa çıkarıyor. Dinamik ön izleme, sektördeki uzmanların markanın ilk elektrikli kompakt spor otomobilini, modelin dinamik tasarımının onaylandığı aynı pistlerde test etmelerini sağlayacak ve Alfa Romeo sportifliğini Avrupa pazarındaki en büyük segmente geri getirecek.

Tüm Alfa Romeo otomobillerinin dinamik geliştirme ve doğrulama çalışmaları, 1962 yılında tamamlanan ikonik bir mekan olan Balocco Deneme Sahası’nda gerçekleştiriliyor. Alfa Romeo mühendislerinden oluşan İtalyan ekip, markanın son modelleri üzerinde çalıştı ve dinamik testleri desteklemek için orada olacak. Ne de olsa, son birkaç on yılın tüm Alfa Romeo yol otomobillerinin geliştirme testlerine tabi tutulduğu bu pistler, Alfa Romeo Junior’ın da tam olarak aynı yerde test edileceği yerdir. Aynı şekilde, tarihi, unutulmaz “Alfa Corse” ekibi de uluslararası motor yarışlarında (F1 – DTM – Super Turismo) yarışan yarış arabalarını burada test etti ve ince ayarlarını yaptı.

100 Alfa Romeo sürüş dinamikleri

Alfa Romeo Junior 280 VELOCE, markanın sportif tavrını kompakt bir otomobilde somutlaştırıyor. Her zamanki Alfa Romeo formülüne dayanıyor ve meşhur mükemmelliğini – mükemmel ağırlık dengesi, birinci sınıf sürüş dinamikleri, segmentin en üstündeki teknolojik ve motor çözümleri – ve uzun zamandır Alfa Romeo tasarımının ayırt edici özelliği olan “zamansız güzelliği” eşleştiriyor. Bu versiyon bu özellikleri en üst seviyelere çıkarıyor, öyle ki segment lideri çeviklik ve sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip. Tüm bunlar Junior VELOCE’un ilk çıkışında iki dünya prömiyeri sayesinde mümkün oldu: yeni 280-CV/207-kW elektrik motoru ve en yeni TorSen “D” mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel. Yeni araç ayrıca, olağanüstü yol tutuş niteliklerini geliştirmek için özel olarak kalibre edilen segmentteki en doğrudan direksiyon (14.6) dahil olmak üzere özel, ayrıcalıklı teknik çözümleri benimsiyor. Ayrıca, süspansiyon 25 mm alçaltılmış ve virajlarda hızlı ve hassas dönüşleri garanti etmek için viraj denge çubukları ekstra sportif hale getirilmiştir. Fren sistemi, önde 4 pistonlu monoblok kaliperlere sahip 380 mm diskler içerirken, 20” performans lastikleri yüksek performanslı elektrikli araçlara özeldir.

Günlük sürüşte daha fazla verimlilik ve daha fazla keyif

Yeni Junior 280 VELOCE, günlük sürüş için çok verimli ve sürüşü son derece çekici bir otomobil. Özellikle, 4 metrenin biraz üzerindeki uzunluğu ve 10,5 metrelik dönüş dairesiyle şehir için ideal olan otomobil kompakt ve kullanımı kolaydır. Kompakt boyutuna rağmen iç mekanı geniştir ve segment lideri 400 litrelik bagajında dört yetişkin ve bagajlarını rahatça barındırabilir. Verimlilik açısından Junior 280 VELOCE sadece 1.560 kg ağırlığındadır ve en iyi rakiplerinden yaklaşık 200 kg daha hafiftir. Kompakt lityum-iyon aküler, ağırlığı ve şarj sürelerini önemli ölçüde azaltarak katkıda bulunur. Ayrıca, ikonik “kesik kuyruk” ve asimetrik ön hava girişleri, hava direncini ve enerji tüketimini azaltan aerodinamik detaylardır. Ayrıca Junior, kaputun altında şarj kablosu için bir ön bölme, bagajda 12 voltluk bir soket, hızlanma ve yavaşlama algısını iyileştirmek için özel bir elektrikli sürüş sesi (yalnızca yolcu bölmesinde duyulabilir) ve bir sonraki şarj için otomatik, endişesiz sürücü yönlendirmesi için bir EV yönlendirme sistemi ile en üst düzeyde pratiklikten asla ödün vermeden hem şehir içinde hem de karma yollarda en iyi sürüş deneyimini garanti eder.

1992’de “Langhe” pistinin tamamlanmasından bu yana ilk kez.

Alfa Romeo, 2014 yılında UNESCO Dünya Mirası Listesi’ne alınan Piedmont bölgesinde sıklıkla görülen karışık tepelik yolları aslına sadık kalarak yeniden üreten 20 km’den uzun ünlü Langhe pistinin tamamına ilk kez erişim sağlıyor. Bu nedenle Junior kesinlikle benzersiz koşullar altında test edilebilmektedir. Giulia GTA ve GTAm da dahil olmak üzere Quadrifoglio versiyonlarıyla 8C, 4C, Giulia ve Stelvio gibi olağanüstü projelerde yer alan İtalyan mühendislerden oluşan ekip, son birkaç on yılın tüm Alfa Romeo yol ve yarış otomobillerinin geliştirme testlerine tabi tutulduğu aynı pistlerde sektörün içindekileri ağırlayacak. Tarihi ve unutulmaz “Alfa Corse” ekibi, uluslararası motor yarışlarında (F1 – DTM – Super Turismo) yarışan yarış otomobillerini tam olarak aynı yerde test etti ve ince ayarlarını yaptı.

Özellikle, uluslararası basına ilk kez “Langhe” pistinin tüm konfigürasyonuna erişim sağlanacak: pist, Alfa Romeo geliştirme ekibinin üyesi olmayan harici sürücülere hiç sunulmamıştı. “Langhe” pisti, otomobilin günlük kullanımını taklit etmek için virajlar ve iniş çıkışlarla dolu çok virajlı bir banliyö yolunun neredeyse aynısı olan bir rotayı yeniden üretiyor. Ayrıca, doğrusal davranış ve yörüngenin tam kontrolünü sağlayan yeni TorSen “D” sistemi sayesinde Junior 280 VELOCE, pratikte önden kayma olmaması ve iyileştirilmiş kayma açısının da gösterdiği gibi segmentinin en iyisi olduğunu kanıtlıyor. Balocco pistinin sadece Alfa Romeo ekibi tarafından konfor testi için kullanılan “Özel Kaldırımlar” bölümü de aynı derecede ilgi çekicidir. Tümsekler, çukurlar, tramvay rayları, parke taşları ve basamaklarla, günlük şehir hayatında karşılaşılan engellerle dolu olan bu bölümde Junior, yolcu bölmesindeki titreşimleri sınırlandırarak sınıfının en iyi konforunu sunuyor. Son olarak, Alfa Romeo pistindeki yüksek hız testleri kesinlikle kaçırılmamalıdır. Junior pistte sürülmek için yapılmadı, ancak İtalyan mühendislerden oluşan ekibin onaylanmış dinamik hedefleri, Balocco test alanındaki en büyük pistte gücünün, çevikliğinin ve yol tutuşunun kanıtı haline geldikleri noktaya kadar olağanüstü kabul ediliyor. Dinamik mod tarafından vurgulanan olağanüstü elektrikli çekiş sayesinde otomobilin neredeyse mükemmel hızlı viraj alma özelliğini keşfetmek için ideal bir yer. Tabii ki bu, önden kaymayı en aza indiren ve aracın virajlardaki dengesini artıran TorSen “D” kayma önleyici diferansiyelin bir sonucudur. Özellikle, ön aksın 1-Hz tepkisi sınıfının en iyisidir, tıpkı neredeyse sıfır sürüklenme açısı ile yörüngeyi doğru bir şekilde takip eden arka aks gibi. Ayrıca, hem viraja girerken hem de virajdan çıkarken yanal hızlanmada gecikme olmaması “motosikletçi etkisi”, yani sürücü ile araç arasında tam bir sinerji hissi yaratır.

“Alfa Romeo tarafından ve Alfa Romeo için üretilen” özel teknik çözümler sayesinde sınıfının en iyisi sürüş dinamikleri

DÜNYA PRÖMIYERI: Alfa Romeo Junior VELOCE yeni 280-CV elektrikli güç aktarma organlarını görücüye çıkarıyor

Junior 280 VELOCE ile Alfa Romeo markası, 207 kW / 280 CV çıkış ve 345 Nm tork sağlayan yeni nesil M4+ elektrik motorunu piyasaya sürüyor. Alfa Romeo mühendisliği ve Stellantis Engineering Propulsion Systems ekibi ile Emotors arasındaki ortak girişim tarafından ortaklaşa geliştirilen yeni güç aktarma organı, Alfa Romeo ekibi tarafından yürütülen projenin özel hedeflerini karşılamak üzere tasarlanmış ve ince ayarlanmıştır. Yüksek güç ve tork sayesinde – 15.200 rpm’lik bir zirveye ulaşır ve maksimum tork sürekli olarak 250 ile 4.875 rpm arasındadır. – ve güç aktarma organlarının özel kalibrasyonu sayesinde yeni kompakt spor otomobil, 0’dan 100 km/sa hıza sadece 5,9 saniyede çıkarak ve 200 km/sa’in üzerinde azami hıza ulaşarak segment lideri dinamiklerle tavizsiz bir sürüş keyfi sunuyor. Elektrikli güç aktarma organları özellikle bir elektrik motoru (Hibrit Senkron Motor) ve yüksek enerji yoğunluğu ve olağanüstü bir nominal/kullanılabilir enerji oranı sunan en yeni 54 kWh bataryadan oluşmaktadır. Lityum-iyon batarya paketi WLTP döngüsünde 410 km menzil sağlar.

Son olarak, yeni Junior VELOCE’u şarj etmek çok basittir: 100 kW DC hızlı şarj istasyonlarında aküleri %10’dan %80’e şarj etmek 30 dakikadan az sürer.

DÜNYA PRÖMİYERİ: yeni TorSen “D” mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel

Alfa Romeo, tüm gücü yere aktarmak ve her koşulda sportif ve eğlenceli bir sürüş sağlamak için Junior VELOCE’yi en yeni TorSen “D” mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel ile donatmaya karar verdi. Önden çekişli bir elektrikli araçtaki ilk uygulama olan yeni sistem, 2006 yılında 147 Q2 tarafından öncülük edilen bir cihazın evrimidir. Basit ve etkili bir çözüm olan bu sistem, şimdi yeni “D” neslinde hafiflik ve verimlilik açısından daha da geliştirilmiştir. Özellikle yeni sistem, sürüş koşullarına ve yol yüzeyine göre torkun ön tahrik tekerlekleri arasında dinamik ve tutarlı bir şekilde dağıtılmasıyla görevlendirilmiştir. Alfa Romeo, önden çekişin faydalarını en üst düzeye çıkarmak için yeni TorSen “D” mekanik sistemini geliştirdi

Önden çekişin tüm güçlü yönlerinden yararlanan sınırlı kaymalı diferansiyel, serbest bırakıldığında yol tutuşunu, çekişi ve dengeyi önemli ölçüde artırır. Aynı zamanda, hızlanma, elektronik kontrol müdahaleleri ve direksiyon simidindeki titreşimler sırasında önden kaymayı azaltır.

Alfa D.N.A. sisteminde yönetilen sürüş modlarının geliştirilmesi

Yol tutuşu ve performansı optimize etmek için, tercih edilen sürüş modu Junior VELOCE’de, Giulietta, Mito ve 4C’de ilk çıkışını yapan, Giulia ve Stelvio’da geliştirilerek Tonale’ye ve şimdi de elektrik güç kaynağı ile ilgili belirli işlevlerle Junior’a ulaşan Alfa D.N.A. sürüş seçicisi aracılığıyla seçilebilir. Özellikle Junior VELOCE’de “Dinamik” mod maksimum güç ve tork kullanılabilirliği sağlar, direksiyon ve pedalların hassasiyetini artırır ve ESP parazitini en aza indirir. Buna ek olarak, tamamen mekanik frenleme genel sportif hissiyata katkıda bulunur. Alternatif olarak, “Doğal” seçimi maksimum çıkışı ve hızı sınırlar ve ESP eylemi, performanstan ödün vermeden günlük kullanımda enerji ve tüketim tasarrufu sağlamak için daha muhafazakârdır. “Gelişmiş Verimlilik” modunda, en yüksek enerji verimliliği için tork da 300 Nm ile sınırlandırılır. Son olarak, Junior VELOCE, gaz pedalı her bırakıldığında daha yoğun rejenerasyon için gelişmiş rejenerasyon için “B-modu” düğmesiyle birlikte gelir, böylece yol tutuşunu artırmak ve aracın menzilini iyileştirmek için yükü ön aksa kaydırır.

Özel spor kalibrasyonlu süspansiyon

Süspansiyon düzeni, tüm sürüş koşullarında mükemmel yol tutuşu ve mükemmel konforu garanti etmek için önde McPherson şeması ve arkada torsiyon köprüsünün güvenilir ve kanıtlanmış bir kombinasyonudur. Ayrıntılı olarak, ön süspansiyon sistemi doğrudan tepki ve mükemmel yol tutuşu için yeni bir viraj denge çubuğu ve yeni bir payanda kullanır. Daha kısa direksiyon kolu ile birlikte bu yeni takviye, Junior’ın 14,6:1’lik bir direksiyon oranına (segmentinde sınıfının en iyisi) ulaşmasını sağlar. Özel bir burulma çubuğu arka süspansiyonun öne çıkan özelliğidir ve her iki aks için de çift hidrolik durdurma yaylı özel amortisörler seçilmiştir.

Fren sistemi ve lastikler

Yüksek hızda güvenli performans için Alfa Romeo ekibi, Junior 280VELOCE için 380 mm havalandırmalı disklere ve dört pistonlu monoblok kaliperlere sahip ön frenleri seçti; bu frenler 1,12 G frenleme gücü sunuyor ve 100 km/s’den 0’a kadar 35 metre fren mesafesine karşılık geliyor. 20 inçlik büyük alaşım jantlar ve yarış türevi lastikler teknik özellikleri tamamlıyor.

Konfor, güvenlik ve bağlanabilirlik için en son teknoloji.

En üst düzeyde araç içi konfor ve refah

Junior 280 VELOCE’u seçmek, sürücü koltuğunda oturan kişinin merkeziliğini ve tüm yolcuların en üst düzeyde refahını temel alan çözümler arasında ödün vermek istememek anlamına gelir. Alfa Romeo’ya göre konfor, her seyahat deneyimini basit, son derece keyifli, düzenli ve güvenli hale getirmek demektir. İşte bu nedenle, yolcu bölümüne girdiğinizde, detaylara gösterilen titiz dikkati, döşemelerin yüksek kalitesini ve sportif bir yapıya ve belirgin bir İtalyan kalitesine sahip konfor alanınızda olduğunuzu hissettiren saran hissi hemen algılarsınız. Kompakt boyutlarına rağmen Alfa Romeo kompakt spor otomobil, eller serbest teknolojisi kullanılarak erişilebilen 400 litreye varan yük kapasitesiyle sınıfının en büyük bagajına (BEV) sahiptir. Ayrıca, şarj kablosunu saklamak için kullanışlı bir yer olarak kaputun altında bulunan kullanışlı kablo düzenleyici saklama bölmesi gibi özel özelliklerle birlikte gelir. Konforu daha da artırmak için araç, aracın uzunlamasına ve yanal kontrolüne yardımcı olmak üzere bir dizi sürücü destek özelliği sunuyor (seviye 2 otonom sürüş). 360° park sensörleriyle birlikte 180° arka kamera, mevcut alanı gösteren ve aracın giriş ve çıkış manevralarını kendisi tamamlayan yenilikçi ve pratik bir yarı otonom park sistemi için çevredeki alanı izler. Junior 280 VELOCE, müşterinin herhangi bir işlem yapmasına gerek kalmadan araca yaklaşarak veya uzaklaşarak aracınızın kilidini hızlı ve kolay bir şekilde açmak ve kilitlemek için yakın erişim teknolojisini de içerir.

Yeni bilgi-eğlence sistemi sofistike, akıcı bir çoklu görev arayüzüne sahiptir

Yeni Junior 280 VELOCE, yazılım ve bağlanabilirlik açısından günümüz pazarında mevcut olanın en iyisini sunarken, markaya özgü sürüş keyfi ile konforlu, güvenli ve tamamen bağlantılı bir deneyim sağlıyor. Bunun kanıtı, örneğin, kullanıma sunulur sunulmaz orijinal konfigürasyona yeni içerik eklemek için havadan sistem ve yazılım güncellemelerine sahip yeni nesil bir elektronik mimarinin benimsenmesinde yatmaktadır. Özellikle yeni bilgi-eğlence sistemi, sürücünün dikkatini yoldan ayırmadan bir bakışta ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri vermek ve “akıllı telefon benzeri” bir deneyim sağlamak için sofistike, akıcı bir çoklu görev arayüzüne sahiptir. Ayrıntılı olarak, Telescope sisteminin ortasında otomobilin verilerine ve sürüş teknolojilerinin ayarlarına erişmek için tamamen dijital 10,25” TFT ekran bulunmaktadır. Gösterge panelinin ortasında ve sürücüye yönelik olarak, widget’larla çalışmak üzere geliştirilmiş, hızlı ve kolay sürükle ve bırak yoluyla özelleştirilebilen tüm özelliklerle sezgisel etkileşim için tasarlanmış grafik bileşenleri olan 10,25 inçlik bir dokunmatik ekran sistemi bulunmaktadır.

Junior’ın teknolojik yenilikleri arasında araç içi ses tanıma sistemine entegre edilmiş ChatGPT de yer alıyor. Yapay zeka artık daha güvenli ve eğlenceli bir sürüş deneyimi için karmaşık sorular sormayı ve bilim, tarih, coğrafya ve çok daha fazlası gibi çeşitli konuşma konularında eksiksiz, yapılandırılmış yanıtlar almayı mümkün kılıyor.

Sesle kontrol, Alexa için Alfa Romeo becerisi kullanılarak araçla evden uzaktan etkileşim kurmak için bile kullanılabilir. Bu özellik, Amazon Alexa’ya şarj ve/veya yakıt seviyesini sorma, ilgi çekici noktaları arama, otomobilin en son konumunu bulma ve uzaktan kilitleme ve kilit açma komutları gönderme seçeneği sunuyor.

Yeni ADAS sistemleri Seviye 2 otonom sürüş duygularını artırıyor

Junior 280 VELOCE, direksiyon başında oturma keyfinden ödün vermeden maksimum sürüş güvenliği sağlamak amacıyla hızlanma, frenleme ve şeritte kalma işlemlerinin otomatik olarak gerçekleştirilmesi için Seviye 2 otonom sürüşe yönelik yeni Gelişmiş Sürücü Destek Sistemleri (ADAS) ile donatılmıştır. Özellikle yeni Junior, aracın tüm çevresini hem uzunlamasına hem de yanlamasına izlemek için “Akıllı Adaptif Hız Sabitleyici” (IACC) ve “Şerit Merkezleme” (LC) sistemlerini ön kamera ile birleştirerek Seviye 2 otonom sürüş sağlar. Ayrıntılı olarak, IACC sistemi, öndeki araçlarla güvenli bir mesafeyi korumak için otomobilin hızını otomatik olarak ayarlayan “Akıllı Adaptif Hız Sabitleyici” ile “Trafik İşareti Tanıma” ve “Akıllı Hız Kontrolü” sistemlerinden yararlanır. İlki, trafik işaretlerini tanımak için araç içi kamerayı kullanır, bunları ekranda bildirir ve sürücüyü mevcut hız sınırı konusunda uyarır. İkincisi ise sürücüye hızını tespit edilen sınıra düşürmesini önerir. Sürücü kabul ederse, hız sabitleyici ayarları otomatik olarak ayarlanır. Tersine, LC sistemi otomobilin yana doğru hareketini kontrol ederek yoğun trafikte bile şeridin ortasında kalmasını sağlar.

Alfa Connect Services, bağlı hizmetler paketi

Junior VELOCE, maksimum güvenlik ve konfor için gelişmiş araç içi bağlantı ve bir dizi hizmet sunan “Alfa Connect Services” ile donatılmıştır. Over-the-air (OTA) teknolojisi sayesinde, aracın haritaları ve yazılımı her zaman güncel tutulur. Araç içi deneyimi şimdiye kadarki en iyi hale getiren çeşitli işlevler arasında, varış noktalarını ve ilgi çekici noktaları (PoI) uzaktan aramak için uygulamaların yanı sıra trafik, hava durumu ve hız kameraları hakkında gerçek zamanlı uyarılardan oluşan “Navigasyonum” yer alıyor. My Alfa Connect akıllı telefon uygulaması aracılığıyla müşteriler, akıllı telefon veya akıllı saat aracılığıyla otomobilin işlevlerinin uzaktan kontrolü (kapıları kilitleme/açma veya ışıkları yakma); araç konumu; belirli parametrelerin (hız ve alan) kontrolü ve bunlara uyulmaması durumunda bildirimler gibi çeşitli hizmetlerle “My Remote” kullanarak otomobille etkileşime girebilirler. E-Control ayrıca çalıştırma ve durdurmayı uzaktan yönetme, şarjı programlama veya gerekirse araca binmeden önce iç mekanı ısıtma veya soğutma seçeneği de sunuyor. Bir başka yeni özellik de, seyahatlerinizde size tavsiye vermek ve tüm ihtiyaçlarınızı karşılamak için yararlı, gizli bir ‘yardımcı pilot’ sağlamak üzere ses tanıma özelliğini kullanan bir ChatGPT (A.I.) arayüzü olan Hey Alfa sanal asistanının entegrasyonudur.

“Her yerde, her zaman sürmeye hazır.”

Alfa Romeo Junior VELOCE, mobiliteyi basitleştirmek için gerçek bir ekosisteme dayanan elektrikli otomobilleriyle günlük ilişkilerinde müşterileri destekleyen son derece güven verici ve basit bir teklif olan “Sürmeye hazır, her yerde, her zaman” dan yararlanıyor. Şehir dışı seyahatlerinizi organize etmek veya günlük rutininizi yönetmek hiç bu kadar kolay olmamıştı ve EV ROUTING, WALLBOX ve Alfa Romeo E-CARD’ı kullanarak aracınızı her yerde ve her zaman şarj edebilirsiniz. Bunlardan ilki, müşterinin şarj ihtiyaçlarını otomatik ve stressiz bir şekilde yönetmek için navigasyon cihazına yerleştirilmiş EV Routing teknolojisine sahip yenilikçi bir bağlantılı sistemdir. Müşterilerin tek yapması gereken varış noktalarını belirlemektir, ardından navigasyon sistemi, Free2move Charge tarafından mümkün kılınan Avrupa’daki en kapsamlı ağ olan 600.000’den fazla şarj noktasına erişim sağlayarak rota boyunca ihtiyaç duyulan şarj duraklarını otomatik olarak hesaplar. Gerçek zamanlı trafik, batarya ve sürüş tarzı takibi, şarj konusunda endişe duymadan bir sürüş deneyimi için EV Routing’e güvenmeyi mümkün kılar. Evde şarj için Free2move Charge Wallbox teklife dahildir. Müşteriler, pazardaki referans ortağı tarafından sağlanan profesyonel bir ev kurulum hizmeti talep edebilirler. Son olarak, Free2move eSolutions tarafından desteklenen ücretsiz eSolutions Şarj uygulaması sayesinde, elektrikli Junior müşterileri Avrupa’daki en kapsamlı şarj ağına erişebilir. Alfa Romeo E-CARD ile, nerede olursanız olun kontör yüklemeniz için temassız ödeme yapmak ve etkinleştirmek kolaydır.

JUNIOR 280 VELOCE STANDART OLARAK ÖZELLİKLER

Junior 280 VELOCE’nin dış görünümü Progresso rozeti, iki tonlu görünüm (siyah tavan ve kırmızı vurgulu koyu gövde rengi), gizlilik camı, adaptif Full LED Matrix farlar ve “Venti” 20 inç alaşım jantlarla öne çıkıyor. Tüm bunlar siyah ayna kapakları, gövde rengi kapı kolları ve C sütunundaki Biscione logosuyla daha da güzelleştirilmiştir. Junior VELOCE, özel iki tonlu görünümünün yanı sıra mevcut altı gövde renginden biriyle de donatılabiliyor: Sempione Beyaz, Tortona Siyah, Brera Kırmızı, Arese Çelik ve Scala Fildişi.

Aynı saf sportiflik ilhamı, İtalyanların her ayrıntıya gösterdiği özen, en iyi malzemelerin kullanımı ve ortada tamamen dijital 10,25“ TFT ekrana sahip gösterge paneli ve gösterge panelinin ortasında sürücüye doğru yönlendirilmiş 10,25” dokunmatik ekranın gösterdiği gibi tüm kontrollerin sürücünün erişebileceği bir yere yerleştirilmesinin öne çıktığı iç mekanda da bulunabilir. İç mekanı daha da güzelleştirmek için, “kalkan” efektli siyah/kırmızı/eko-deri kumaş döşemeli zarif Spiga koltuklar; elektrikli ayar ve masaj fonksiyonuna sahip sürücü koltuğu; yumuşak dokunuşlu gösterge paneli ve tünel; lazer kesim gösterge paneli ön paneli; kontrol panelli yüksek orta konsol; ön orta kol dayama; akıllı telefon saklama alanı; orta tünelde iki bardak tutucu. Hava menfezlerini, merkezi tüneli ve ikonik Teleskopu işaretleyen zarif ve ayırt edici 8 renkli iç aydınlatma ile ayrıntılara dikkat edilir. Teknoloji açısından, standart özellikler arasında Apple CarPlay ve Android Auto için kablosuz bağlantı; Alfa Connected Services paketi; dört hoparlörlü ses sistemi ve önde iki USB bağlantı noktası yer alıyor. Yeni otomobil, Şerit Asistanı, adaptif Hız Sabitleyici ve Sürücü Dikkat Uyarısı sistemlerinin gösterdiği gibi güvenlik özellikleri söz konusu olduğunda emsalsizdir; elektronik park freni, arka park sensörleri, yakın erişim sistemi, tek bölgeli klima kontrolü ve D.N.A. seçici ile daha fazla konfor garanti edilmektedir. Standart özellikler özel paspaslar, üç seviyeli yüksekliği ayarlanabilir yükleme platformu ve 11 kW’lık üç fazlı yerleşik şarj cihazı ile tamamlanıyor. Son olarak, Junior VELOCE’yi daha da özelleştirmek için iki paket mevcuttur: Techno paketi, seviye 2 otonom sürüş, eller serbest elektrikli bagaj kapağı, LED Matrix farlar ve sanal asistanlı bağlı navigasyon içerir. Alternatif olarak, Sport paketi (sadece iç mekan) deri ve Alcantara direksiyon simidi ve Sabelt’in siyah/kırmızı süet döşemeli, güçlü bir yarış çağrışımına sahip özel Corsa koltuklarını sunuyor.

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments